Apróhirdetés |
Programok |
Képgalériák |
Közérdekű |
Európai Unió |
TV |
Baranya megye |
Archívum |
Hírlevél |
RSS
RSS
Emelkednek a családi ellátások összegei
A minimálbér emelkedésével együtt nőnek januártól a családi támogatások összegei - közölte a Kulturális és Innovációs Minisztérium családokért felelős államtitkára kedden a közösségi oldalán.
Hornung Ágnes arról írt, hogy a gyermekgondozási díj (gyed) maximális összege bruttó 324.800 forintra nő, a diplomás gyed az alapképzésben résztvevő hallgatóknál bruttó 162.400 forintra, a mesterképzésben résztvevők esetében bruttó 207.480 forintra emelkedik.
A gyermekek otthongondozási díja (gyod) bruttó 232 ezer forint lesz januártól - jelezte az államtitkár.

- Csökkent a gázolaj ára
- Hallgatói tervpályázat: buszmegálló terveket várnak Szentlőrincre
- Wizz Air-járat indult Eszékről - előnyben a Dél-Dunántúl
- Leszakadt egy vasúti felsővezeték Érdnél, jelentős késésekre kell számítani
- NAV: sok változást hoz a jövedéki szabályozásban az új törvény
- Adótraffipaxok Baranyában
- Továbbra is várják a vért Baranyában
- Már a jelen is az elektromos buszoké
- Fotópályázat: környezetvédelem vs. környezetszennyezés
- Továbbra is várják a vért Baranyában
- Így közlekednek a távolsági buszok a hosszú hétvége alatt
- Az E.ON nevével visszaélve téveszthetik meg a lakosságot
- Így úszható meg a hosszú várakozás a horvát autópálya-kapuknál
A Mohácsi Napilap kiadója a
Napilapcsoport Kft.
- © 2003-2026 - Minden jog fenntartva!
